Health & Well-Being

Nasz cel w zakresie zdrowia i lepszego samopoczucia

Ludzie na całym świecie starają się prowadzić zdrowszy tryb życia, aby mogli cieszyć się tym co dobre w życiu dłużej i w lepszym świecie. Zmieniją oni swój styl życia i sposób jedzenia.

W związku z tym w Puratos staramy się wprowadzać innowacje, aby codziennie oferować zdrowsze rozwiązania. Stale doskonalimy naszą ofertę produktów, aby były lepsze i zdrowsze, jednocześnie zachowując wspaniały smak.

Angażując się na rzecz tego pokolenia i kolejnych pokoleń chcemy, aby było coraz lepiej.

Health & Well-Being w Puratos

Nasze podejście do zdrowia i dobrego samopoczucia (Health and Well-being) składa się z 9 elementów. Podczas, gdy część dotycząca zdrowia jest poparta nauką, część dotycząca dobrego samopoczucia jest powiązana z postrzeganiem przez konsumentów, która żywność jest dla nich lepsza.

ZIARNA & nasiona

ZIARNA & nasiona

Zwiększamy ilość ziaren i nasion w naszych produktach. Ponadto promujemy stosowanie wersji pełnoziarnistych w celu stymulowania konsumpcji produktów piekarniczych zawierających duże ilości ziaren, składników pełnoziarnistych i nasion. Pomaga to konsumentom na całym świecie osiągnąć zalecane dzienne spożycie błonnika.

Redukcja CUKRU

Redukcja CUKRU

Puratos pomaga obniżyć zużycie cukru dzięki pełnej gamie produktów cukierniczych o obniżonej zawartości cukru. Ponadto dostosowujemy istniejące receptury, aby zmniejszyć zawartość cukru o co najmniej 30%. Wszelkie działania związane z usuwaniem, redukcją i / lub zastępowaniem cukru nie powinny mieć wpływu na smak ani teksturę produktów.

Więcej OWOCÓW

Więcej OWOCÓW

W miarę możliwości zwiększamy zawartość owoców w nadzieniach lub zawartość owoców w recepturach finalych wyrobów gotowych.

Redukcja TŁUSZCZU

Redukcja TŁUSZCZU

Naszym celem jest usuwanie lub redukowanie tłuszczów, zwłaszcza o niskiej jakości odżywczej, lub zastępowanie ich tłuszczami o dobrej jakości odżywczej. Koncentrujemy się również na usuwaniu kwasów tłuszczowych trans i zastępowaniu ich zdrowszymi źródłami tłuszczu.

Redukcja SOLI

Redukcja SOLI

Oferujemy rozwiązania mające na celu zmniejszenie ilości soli w pieczywie, aby pomóc konsumentom w przestrzeganiu ilości 5 g soli dziennie zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia.

CZYST(SZ)A etykieta

CZYST(SZ)A etykieta

Konsumenci chcą znać skład produktów, które spożywają. Zwracają więc uwagę na listę składników na etykiecie. Puratos oferuje czyste i czystsze rozwiązania, pozwalające na krótszą, klarowniejszą i czystszą listę składników, których nazwy są znane i zrozumiałe.

BIO

BIO

Aby odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie na bardziej naturalne produkty, Puratos zapewnia, tam gdzie to możliwe, alternatywę organicznych produktów bez uszczerbku dla smaku, tekstury i ogólnej funkcjonalności.

Bez GLUTENU

Bez GLUTENU

Ponieważ coraz więcej osób unika glutenu w swojej diecie, Puratos zapewnia, tam gdzie to możliwe, zrównoważone pod względem odżywczym alternatywy bezglutenowe bez uszczerbku dla smaku i tekstury.

Na bazie ROŚLIN (plant based)

Na bazie ROŚLIN (plant based)

Myśląc lepszych losach dla naszej planety, oferujemy roślinne alternatywy produktów o smaku, teksturze i funkcjonalności jak najbardziej zbliżonych do tradycyjnego odpowiednika.

Produkty

Odkryj nasze produkty, które pomagają zoptymalizować wartości odżywcze Twoich wyrobów.

Sprawdź

Narzędzia i Usługi

Dzielenie się wiedzą z Tobą.

Sprawdź

Nasze

Zobowiązania Nutrition

Optymalizacja wartości odżywczych

01

Optymalizacja wartości odżywczych

Każdy nasz nowy produkt jest przemyślany tak, aby zawarte w nim składniki odżywcze nie wpływały negatywnie na jego smak. W produktach Puratos walory smakowe i zdrowotne są równie ważne.

Badania

02

Badania

Zobowiązujemy się prowadzić i wspierać badania w zakresie jakości i wartości zdrowotnych produktów. Chcemy bowiem mieć pozytywny wpływ na samopoczucie konsumentów. W tym celu, współpracujemy z ośrodkami naukowymi i badawczymi.

Dzielenie się wiedzą

03

Dzielenie się wiedzą

Chętnie dzielimy się z naszymi klientami wiedzą i doświadczeniem w zakresie wartości odżywczych produktów, a także trendów i zachowań konsumenckich.