Jak zamawiać online z MyPuratos

ZAMAWIAJ ONLINE Z KONTA MYPURATOS

MyPuratos to łatwa w obsłudze platforma do zamawiania online, która oferuje inspirację, elastyczność i wygodę dla piekarzy, cukierników i czekoladników. Możesz zamawiać swoje ulubione składniki Puratos przez sklep internetowy i wybrać, kiedy i gdzie chcesz je otrzymać!

Jako użytkownik MyPuratos możesz:

  • Odkrywać pełną ofertę produktów Puratos, w tym ceny i informacje o dostępności
  • Zamawiać przez całą dobę, 24h / 7 dni w tygodniu
  • Korzystać z ekskluzywnych promocji
  • Cieszyć się łatwym ponownym zamawianiem
  • Zapisywać swoje ulubione przepisy
  • Zarządzać swoimi zamówieniami i historią faktur online
  • Płacić online
Website Image 1920x750 px

Jak założyć konto?

Aby korzystać z MyPuratos, najpierw musisz założyć konto. To tylko kilka kroków dzieli Cię od złożenia pierwszego zamówienia!

Jak zamawiać online?

Masz już konto? Świetnie! Złóż teraz swoje pierwsze zamówienie online.

FAQ

  • Tworzenie konta
  • Użytkowanie i nawigacja
  • Zamawianie
    • Wypełniłem formularz rejestracyjny i ustawiłem hasło, ale nie otrzymałem wiadomości e-mail z potwierdzeniem aktywacji konta.

      Najpierw upewnij się, czy wiadomość nie trafiła do folderu "Spam" lub "Wiadomości-śmieci" w Twojej skrzynce odbiorczej.

      Jeśli nie możesz jej znaleźć, skontaktuj się z nami mailowo.

    • Krok 1:

      Kliknij Zaloguj się w prawym górnym rogu strony, a następnie wybierz „Zarejestruj się”.

      Krok 2:

      Jeśli jesteś już klientem Puratos:

      Nad formularzem znajdziesz zdanie: "Jeśli jesteś już klientem lub partnerem Puratos, proszę utwórz swoje konto tutaj". Po kilknięciu na wyraz "tutaj" zostaniesz przekierowany do panelu istniejącego już klienta. Wprowadź swój numer klienta (znajdziesz go na fakturze lub uzyskasz tę informację od przedstawiciela handlowego) oraz adres e-mail, a następnie ustaw hasło.

      Jeśli nigdy wcześniej nie kupowałeś produktów Puratos:

      Wprowadź dane swojej firmy oraz adres e-mail, a następnie ustaw hasło.

      Przed kliknięciem przycisku „Wyślij zgłoszenie rejestracyjne”, pamiętaj, aby zaznaczyć pole „Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję politykę ochrony danych MyPuratos”.

      Krok 3:

      Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym. Jeśli wiadomość nie dotrze, sprawdź folder „Spam” lub „Wiadomości-śmieci” w swojej skrzynce odbiorczej.

      Kliknij w link zawarty w wiadomości — Twoje konto zostanie aktywowane i będziesz mógł się zalogować do MyPuratos.

    • Tak, to jak najbardziej możliwe. Jedno konto może mieć przypisanych wiele adresów e-mail, powiązanych z różnymi użytkownikami. Wszystkie zamówienia będą składane w ramach tego samego konta, a wszyscy użytkownicy będą widzieć te same informacje.

    • Nawet jeśli nie jesteś jeszcze klientem Puratos, możesz zarejestrować się na MyPuratos, korzystając z tego linku. Po wypełnieniu wszystkich kroków w formularzu rejestracyjnym otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie adresu e-mail. Po wykonaniu tego kroku możesz się zalogować i rozpocząć korzystanie z konta MyPuratos.

    • Aby zmienić hasło, kliknij „Zaloguj się” w prawym górnym rogu strony, następnie wybierz „Zaloguj się”, a na końcu kliknij „Nie pamiętasz hasła? Zrestartuj”.

      Twoje hasło jest ściśle poufne. Tylko Ty możesz je zmienić.

    • Obecnie nie jest to możliwe. Rozważamy taką funkcjonalność w przyszłości — umożliwienie dostępu do kilku kont za pomocą tego samego adresu e-mail / nazwy użytkownika.

      Na ten moment, jeśli posiadasz dwa lub więcej sklepów, każdy z innym numerem NIP, musisz założyć oddzielne konta w MyPuratos.

    • Wypełniłem formularz rejestracyjny, podałem numer klienta i adres e-mail oraz ustawiłem hasło. Jednak po kliknięciu przycisku „Wyślij zgłoszenie rejestracyjne” pojawił się komunikat, że nie udało się utworzyć konta i że muszę podać dodatkowe informacje.

      Podczas tworzenia konta MyPuratos sprawdzamy, czy podany numer klienta i adres e-mail zgadzają się z danymi zapisanymi w naszym systemie. Jeśli dane się zgadzają, konto zostanie utworzone automatycznie.

      Może się jednak zdarzyć, że podany adres e-mail jest nowy i nie pasuje do tego, który mamy zapisany w systemie. Możliwe też, że Twój adres e-mail nigdy wcześniej nie był zarejestrowany. W takich przypadkach prosimy o podanie dodatkowych informacji, aby upewnić się, że zgłoszenie pochodzi od Ciebie i nikt nie próbuje podszyć się pod Twoją tożsamość.

      Po otrzymaniu i zweryfikowaniu tych informacji będziemy mogli aktywować Twoje konto. Jeśli po 3–4 dniach roboczych nadal nie masz dostępu do MyPuratos, skontaktuj się z nami mailowo lub poproś swojego przedstawiciela handlowego o aktualizację danych klienta.

       

    • Obecnie nie posiadamy dedykowanej aplikacji MyPuratos.

      Dobra wiadomość jest taka, że z MyPuratos możesz korzystać na każdym urządzeniu: komputerze, tablecie lub telefonie. Strona automatycznie dostosowuje się do rozmiaru Twojego ekranu.

      Jeśli przeglądasz ją na telefonie, pamiętaj, aby korzystać z menu głównego, aby poruszać się między sekcjami.

    • Na Androidzie:

      Otwórz stronę MyPuratos w przeglądarce internetowej (np. Chrome).

      Kliknij trzy kropki w prawym górnym rogu ekranu.

      Wybierz opcję „Dodaj do ekranu głównego”.

      Kliknij „Dodaj”.

      Skrót zostanie dodany do ekranu głównego Twojego telefonu. Kliknij go, aby szybko uzyskać dostęp do swojego konta MyPuratos.

    • Kliknij „Mój Puratos”, aby przejść do Twojego głównego pulpitu na stronie MyPuratos. W menu po lewej stronie w sekcji "PRODUKTY" kliknij przycisk „Promocje”. Tam znajdziesz wszystkie swoje ekskluzywne oferty promocyjne.

    • Jestem już zalogowany do MyPuratos na komputerze. Czy mogę zalogować się również na telefonie?

      Tak, możesz być zalogowany na wielu urządzeniach jednocześnie, używając tego samego loginu i hasła.

      Jeśli dodasz produkt do koszyka na komputerze, wystarczy odświeżyć stronę na telefonie, aby zobaczyć zaktualizowany koszyk.

    • Aby zmienić adres e-mail, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Usuniemy stare konto, a Ty będziesz mógł zarejestrować się ponownie jako „istniejący klient”. Wszystkie dane pozostaną niezmienione w Twoim nowym koncie.

    • Aby zobaczyć informacje techniczne dotyczące produktów, musisz się najpierw zalogować.

      Następnie przejdź do strony wybranego produktu i kliknij zakładkę „Pliki do pobrania” znajdującą się pod zdjęciami produktu, aby pobrać i wyświetlić kartę techniczną.

    • 1. Przejdź do sekcji "Receptury" rozwijająć wcześniej ikonę trzech kresek w prawym górnym rogu.

      2. Jeśli jakiś przepis Cię zainteresuje, kliknij ikonę serca w prawym górnym rogu.

      Gdy serce będzie wypełni się na czerwono, oznacza to, że przepis został dodany do Twoich ulubionych.

      3. Aby wrócić do swojego pulpitu i zobaczyć zapisane przepisy, kliknij ikonę  trzech kresek w prawym górnym rogu, a następnie kliknij „Mój Puratos” nieco niżej na rozwiniętym menu.

      4. Będąc na swoim profilu "Mój Puratos" kliknij ikonę plusika i z rozwiniętego menu wybierz przycisk "Ulubione receptury".

    • Na iPhone’ie:

      Ta opcja jest dostępna tylko w przeglądarce Safari.

      Otwórz stronę MyPuratos w Safari.

      Kliknij ikonę udostępniania na dole ekranu (symbol strzałki skierowanej w górę).

      Wybierz opcję „Dodaj do ekranu początkowego”.

      Kliknij „Dodaj”.

      Skrót zostanie dodany do ekranu głównego Twojego iPhone’a. Kliknij go, aby szybko uzyskać dostęp do swojego konta MyPuratos.

    • Kliknij „Mój Puratos”, aby przejść do głównego pulpitu MyPuratos.

      W menu po lewej stronie w sekcji ZAMÓWIENIA kliknij „Faktury”. Tam znajdziesz listę faktur z szczegółowymi informacjami oraz opcją pobrania.

      Możesz również przejść do tej sekcji, klikając na duży przycisk FAKTURY w centralnej części pulpitu MyPuratos.

    • Na komputerze

      Użyj menu po lewej stronie, aby przechodzić między różnymi sekcjami MyPuratos.

      Na tablecie lub telefonie

      Użyj menu centralnego, aby poruszać się po różnych sekcjach MyPuratos.

    • Jeśli jesteś już klientem (posiadasz ważny numer klienta):

      spróbuj się wylogować, a następnie zalogować ponownie na swoje konto.

      Aby się wylogować, kliknij ikonę człowieka obok przycisku "Mój Puratos" w prawym górnym rogu, a następnie wybierz „Wyloguj się”.

      Następnie kliknij w prawym górnym rogu „Zaloguj się”.

      Jeśli już próbowałeś się wylogować i zalogować ponownie, a nadal nie widzisz swoich standardowych produktów, skontaktuj się z nami.

    • 1. Przejdź do sekcji "Receptury" na szarym pasku na górze strony

      2. Jeśli jakiś przepis Cię zainteresuje, kliknij ikonę serca w prawym górnym rogu.

      Gdy serce będzie wypełni się na czerwono, oznacza to, że przepis został dodany do Twoich ulubionych.

      3. Aby wrócić do swojego pulpitu i zobaczyć zapisane przepisy, kliknij ikonę „Mój Puratos” w prawym górym rogu.

      4. Następnie w menu po lewej stronie kliknij „Ulubione receptury”.

    • Aby zapewnić sobie optymalne doświadczenie podczas korzystania z MyPuratos, zalecamy nie używać przeglądarki Internet Explorer.

      Zamiast niej polecamy korzystanie z innych przeglądarek, takich jak:

      Kliknij tutaj, aby pobrać Google Chrome.

      Kliknij tutaj, aby pobrać Firefox.

      Kliknij tutaj, aby pobrać Safari.

    • Tak, Twój numer klienta jest powiązany z Twoim kontem, więc cena produktu będzie dokładnie taka sama, jaką otrzymujesz od swojego przedstawiciela handlowego.

    • Możesz wrócić do swojego panelu w dowolnym momencie.

      Na komputerze

      Kliknij „Mój Puratos” w prawym górnym rogu.

      Na tablecie lub telefonie

      Kliknij w ikonę trzech kresek w prawym górnym rogu. Kliknij z rozwiniętego menu pozycję "Mój Puratos”.

    • Jeśli masz kilka adresów dostawy, możesz wybrać jeden z nich podczas finalizacji zamówienia.

    • Podczas finalizacji zamówienia możesz mieć do wyboru kilka terminów dostawy. Czy możesz wybrać inny termin niż Twój standardowy dzień dostawy?

      Twój standardowy dzień dostawy pozostaje bez zmian, nawet jeśli w MyPuratos wyświetlanych jest kilka dostępnych terminów.

      Jeśli masz pytania dotyczące daty dostawy, skontaktuj się ze swoim przedstawicielem MyPuratos.

      Twój przedstawiciel poinformuje Cię również o ewentualnych zmianach, szczególnie w okresie świąt.

    • Gdy dodajesz produkty do koszyka, pojawia się animacja potwierdzająca dodanie, ale po chwili znika i nie wiesz już, które z produktów z listy „Moje produkty” zostały dodane do koszyka.

      Aby sprawdzić, które produkty zostały już dodane, po prostu kliknij ikonę „Koszyk” w prawym górnym rogu.

      Obecnie produkty dodane do koszyka nie są oznaczane w sekcji „Moje produkty”.

      1. Gdy dodasz wszystkie wybrane produkty do koszyka, kliknij ikonę koszyka w prawym górnym rogu.
      2. Zostaniesz przekierowany na stronę „Koszyk”. Kliknij „Zamów” na dole strony, aby złożyć zamówienie.
      3. Wybierz adres dostawy i adres rozliczeniowy. Jeśli masz tylko jeden adres, kliknij „Dalej”. Jeśli masz więcej niż jeden adres, użyj strzałek, aby rozwinąć menu i wybrać odpowiednią opcję.
      4. Wybierz najbliższy dostępny termin dostawy. Jeśli masz kilka dostępnych dat i nie jesteś pewien, którą wybrać, skontaktuj się ze swoim przedstawicielem.
      5. Zobaczysz stronę z podsumowaniem zamówienia. Zaznacz pole „Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję ogólne warunki sprzedaży”, a następnie kliknij przycisk „Zamów”, aby sfinalizować zamówienie.

    • Jeśli wcześniej kupowałeś produkty od Puratos, możesz korzystać ze swoich dotychczasowych metod płatności i opłacać faktury zgodnie z ustalonym terminem płatności.

      Jeśli jesteś nowym klientem, możesz dokonać płatności online (np. kartą kredytową itp.).

    • Po sfinalizowaniu zamówienia zobaczysz stronę z potwierdzeniem „Dziękujemy za Twoje zamówienie!” oraz otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.

      Jeśli nie zobaczysz tego komunikatu na końcu procesu zamówienia lub nie otrzymasz wiadomości e-mail, oznacza to, że Twoje zamówienie nie zostało przesłane i nie będzie zrealizowane.

      Jeśli wykonałeś wszystkie kroki opisane w sekcji Finalizacja zamówienia, a mimo to nie widzisz strony z potwierdzeniem, skontaktuj się z nami mailowo.

    • Opakowanie produktów jest wskazane w sekcji „Szczegóły” na kartach produktów oraz w kolumnie „Opakowanie” w sekcji „Moje produkty”. Aby mieć pewność co do zamówionej ilości, zawsze odwołuj się do informacji podanej w „Opakowaniu”.

      Nie bierz pod uwagę informacji zawartych w opisie. Są to dane logistyczne, które nie odpowiadają ilościom, jakie możesz zamówić.

      Przykład: Gruszki Williams średnie w lekkim syropie, Włochy

      Ilość, którą należy wziąć pod uwagę, to ta wyświetlana w „Opakowaniu”: 1 puszka.

      Nawet jeśli w opisie widnieje Karton 6x2650ML, podstawową jednostką jest jedna puszka, zgodnie z informacją w opakowaniu.

      Jeśli chcesz zamówić 6 puszek, musisz wybrać 6 jednostek za pomocą przycisku +.

    • Możesz wyświetlić 12, 24 lub 36 produktów na stronie w sekcji „Moje zwykłe produkty”.

      Na komputerze

      Wybierz odpowiednią opcję z menu rozwijanego.

      Na tablecie lub telefonie

      Kliknij przycisk „Szukaj”, a następnie wybierz opcję z menu rozwijanego.

    • Aby dodać nowy adres dostawy, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

    • Użyj tego pola wyłącznie do komentarzy związanych z Twoim zamówieniem (na przykład: nie możesz znaleźć produktu, jesteś dostępny tylko po południu itp.).

      W przypadku innych pytań skorzystaj z formularza kontaktowego.

    • W menu po lewej stronie pulpitu MyPuratos w sekcji ZAMÓWIENIA kliknij „Importuj z Excela”. Możesz dodać wiele produktów do koszyka jednocześnie, importując plik Excel na tę stronę. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

      1. Pobierz szablon pliku Excel

      Możesz użyć tego szablonu, aby dodać produkty. Upewnij się, że wpisujesz poprawny numer materiału – numer referencyjny każdego produktu.

      Pole „numer umowy” jest opcjonalne. Możesz je pominąć, jeśli nie posiadasz umowy.

      Pobierz

      2. Prześlij swój plik

      Gdy dodasz wszystkie wybrane produkty do pliku Excel, możesz go przesłać, aby dodać produkty do koszyka. Kliknij „Zamów przez Excel”, a następnie załaduj plik Excel. Import może potrwać kilka minut w zależności od liczby produktów na liście.

    • W prawym górnym rogu strony znajdziesz przycisk „Kontakty”, który przekieruje Cię do formularza kontaktowego. Znajdziesz tam nasz numer telefonu, adres e-mail oraz adres siedziby.

      Możesz również wypełnić formularz, aby skontaktować się z nami w sprawie konkretnych problemów. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

    • Aby zmienić lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

    • Kliknij „Mój Puratos”, aby przejść do głównego panelu MyPuratos.

      W menu po lewej stronie w sekcji ZAMÓWIENIA kliknij „Zamówienia”. Tam zobaczysz listę zamówień wraz ze statusem wysyłki.

      Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje o zamówieniach, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

    • Na komputerze

      Użyj filtrów po lewej stronie lub funkcji wyszukiwania po prawej. Jeśli korzystasz z wyszukiwarki, wpisz odpowiednie słowo kluczowe i kliknij ikonę lupy (lub naciśnij na klawiaturze „Enter”), aby rozpocząć wyszukiwanie.

      Na tablecie lub telefonie

      Kliknij „Szukaj”. Możesz skorzystać z dostępnych filtrów lub wyszukać produkt za pomocą słów kluczowych.

    • 1. W menu MyPuratos (menu boczne na komputerze lub rzowijane menu główne na telefonie lub tablecie), kliknij w sekcji PRODUKTY „Katalog produktów”.

      2. Możesz skorzystać z paska wyszukiwania lub filtrów, aby znaleźć swój produkt.