Jedzenie, które wygląda dobrze, jest postrzegane jako bardziej apetyczne. Ważne jest, aby uchwycić emocjonalny aspekt atrakcyjności wizualnej. W dobie mediów społecznościowych estetyczne jedzenie jest wszędzie.
Zarówno konsumenci, jak i marki wykorzystują skomplikowane ciasta, szalone czekoladowe kreacje i pięknie upieczony chleb jako sposób na promowanie swoich profili online. Niezależnie od tego, czy zrobili to sami, czy nie, dzielenie się dobrze wyglądającym jedzeniem online wiąże się z poczuciem dumy, zapewniając emocjonalny impuls.
Atrakcyjne jedzenie sprawia nam radość, podobnie jak piękne krajobrazy czy dzieła sztuki. Tak jak nigdy nie męczy nas oglądanie zachodów słońca, tak nigdy nie przestaniemy cieszyć się pięknymi ciastami, czekoladkami i ciastami. Ręcznie robiony bochenek lub ciasteczko z posypką może być formą ucieczki od codziennej rzeczywistości.
Skoncentruj się więc na estetyce produktu i wybierz składniki, które do tego pasują, takie jak jadalne złoto, suszone płatki kwiatów lub prosta posypka nasion. Ale nie przesadzaj z dziwnymi kształtami, kolorami i dekoracjami: najlepiej wyglądające potrawy osiągają właściwą równowagę między nowością a znajomością.
Eklerka prawdopodobnie została stworzona w XIX wieku we Francji. Słowo "ekler" zapożyczone jest z francuskiego słowa eclair oznaczającego "błyskawice "
Rożków nie trzeba przedstawiać. Makaronikowy spód, pyszny krem i polewa teraz w zupełnie nowej odsłonie. Nowe smaki i przyciągające kolory to propozycja nie tylko na specjalne okazje takie jak Walentynki czy Dzień Matki.
Świadome stosowanie kolorów może przyczynić się nie tylko do odróżnienia produktów od konkurencji, ale także do wpływania na nastroje i uczucia.