(Zdrowa-)świadoma konsumpcja, produkty roślinne, rzemiosło… zachowania konsumentów stale się zmieniają.
Dlatego ponad 10 lat temu opracowaliśmy własną inicjatywę badań konsumenckich o nazwie Taste Tomorrow . Śledzimy lokalne i globalne zachowania, postawy i wybory konsumentów , wykorzystując połączenie wywiadów i technologii semantycznej sztucznej inteligencji. Dzięki temu możemy na bieżąco śledzić ewolucję trendów i odkrywać nowości w piekarnictwie , cukiernictwie i czekoladzie .
Co więcej, wszystkie gromadzone przez nas dane są wspierane przez naszą globalną sieć wykrywania trendów, wyczerpujące badania sensoryczne i wyjątkowe partnerstwa z badaczami, domami smakowymi i uniwersytetami.
Chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami w swojej branży? Poproś o prezentację z najnowszymi spostrzeżeniami na stronie internetowej Taste Tomorrow.
Prognoza trendów Taste Tomorrow dla branży piekarniczej oparta na globalnej ankiecie konsumenckiej przeprowadzonej wśród 20 000 osób w 50 krajach, a także najnowocześniejszej analizie danych online opartej na sztucznej inteligencji.
Prognoza trendów w branży cukierniczej Taste Tomorrow oparta na spostrzeżeniach z globalnej ankiety przeprowadzonej wśród 20 000 konsumentów w 50 krajach, a także najnowszej analizie danych online opartej na sztucznej inteligencji.
Prognoza trendów w branży czekoladowej Taste Tomorrow oparta na spostrzeżeniach z globalnej ankiety przeprowadzonej wśród 20 000 konsumentów w 50 krajach, a także najnowszej analizie danych online opartej na sztucznej inteligencji.
Czy potrzebujesz świeżych informacji na temat zdrowia, wygody, doświadczenia, technologii cyfrowych i nie tylko, aby stymulować innowacje w dziedzinie piekarnictwa, cukiernictwa i czekolady? A może chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszej globalnej ankiety konsumenckiej?
Chętnie Ci pomożemy! Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą w najkrótszym czasie.
Odkryj zaskakujący fakt: w wielu krajach mniej niż 10% osób spełnia zalecane poziomy spożycia błonnika. Jest jednak pozytywna strona – popyt konsumentów na produkty bogate w błonnik rośnie, co podkreśla możliwość wprowadzenia bogatych w błonnik kreacji piekarniczych.
W Puratos kieruje nami przekonanie, że innowacje żywnościowe są siłą dobra. Naszą misją jest wykorzystanie potencjału żywności, aby pozytywnie wpłynąć na tworzone przez Ciebie produkty, zachwycić Twoich Klientów i przyczynić się do zdrowszej planety.
Odmień swoje wrażenia z pieczenia dzięki Puratos! Poznaj nasze innowacyjne składniki zaprojektowane z myślą o wygodzie, jakości i odrobinie luksusu. Więcej czasu na to, co ważne. Odkryj teraz!
Puratos prezentuje innowacyjne składniki i receptury, które ograniczają marnowanie żywności i zwiększają wpływ Twoich kreacji. Zapoznaj się z naszą gamą składników opracowanych w celu zmniejszenia marnotrawstwa żywności w wypiekach i ciastach.
Czekolada może być powodem dobrego nastroju, przykładem odpowiedzialnej produkcji i zdrową przekąską.
Badania konsumenckie Taste Tomorrow pomagają piekarzom, cukiernikom i producentom czekolady trzymać rękę na pulsie. Aby wyprzedzić konkurencję, skorzystaj z tych 5 trendów na rok 2023 i kolejne lata.
Odwiedź stronę tastetomorrow.com, aby odkryć więcej informacji oraz artykuły na temat globalnych i lokalnych trendów konsumenckich.