(Zdrowa-)świadoma konsumpcja, produkty roślinne, rzemiosło… zachowania konsumentów stale się zmieniają.
Dlatego ponad 10 lat temu opracowaliśmy własną inicjatywę badań konsumenckich o nazwie Taste Tomorrow . Śledzimy lokalne i globalne zachowania, postawy i wybory konsumentów , wykorzystując połączenie wywiadów i technologii semantycznej sztucznej inteligencji. Dzięki temu możemy na bieżąco śledzić ewolucję trendów i odkrywać nowości w piekarnictwie , cukiernictwie i czekoladzie .
Co więcej, wszystkie gromadzone przez nas dane są wspierane przez naszą globalną sieć wykrywania trendów, wyczerpujące badania sensoryczne i wyjątkowe partnerstwa z badaczami, domami smakowymi i uniwersytetami.
Chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami w swojej branży? Poproś o prezentację z najnowszymi spostrzeżeniami na stronie internetowej Taste Tomorrow.
Prognoza trendów Taste Tomorrow dla branży piekarniczej oparta na globalnej ankiecie konsumenckiej przeprowadzonej wśród 20 000 osób w 50 krajach, a także najnowocześniejszej analizie danych online opartej na sztucznej inteligencji.
Prognoza trendów w branży cukierniczej Taste Tomorrow oparta na spostrzeżeniach z globalnej ankiety przeprowadzonej wśród 20 000 konsumentów w 50 krajach, a także najnowszej analizie danych online opartej na sztucznej inteligencji.
Prognoza trendów w branży czekoladowej Taste Tomorrow oparta na spostrzeżeniach z globalnej ankiety przeprowadzonej wśród 20 000 konsumentów w 50 krajach, a także najnowszej analizie danych online opartej na sztucznej inteligencji.
Czy potrzebujesz świeżych informacji na temat zdrowia, wygody, doświadczenia, technologii cyfrowych i nie tylko, aby stymulować innowacje w dziedzinie piekarnictwa, cukiernictwa i czekolady? A może chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszej globalnej ankiety konsumenckiej?
Chętnie Ci pomożemy! Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą w najkrótszym czasie.
Odwiedź stronę tastetomorrow.com, aby odkryć więcej informacji oraz artykuły na temat globalnych i lokalnych trendów konsumenckich.