Email belongs to sales organisation than impersonator
Email not linked to customer number
Caller and target are the same
Locked account
Unexpected error
End customer
Czy mogę zmienić adres e-mail przypisany do mojego konta MyPuratos?
Aby zmienić adres e-mail, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Usuniemy stare konto, a Ty będziesz mógł zarejestrować się ponownie jako „istniejący klient”. Wszystkie dane pozostaną niezmienione w Twoim nowym koncie.
Witamy w Puratos
Nasza strona używa plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny, rozpoznawać powtarzające się wizyty i preferencje, a także mierzyć i analizować ruch. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie, również o tym, jak je wyłączyć, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie. Klikając „Akceptuję wszystkie pliki cookie”, wyrażasz zgodę na używanie wszystkich plików cookie.
Obowiązek informacyjny w związku z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO)