Polewa wieńczy dzieło

Siła koloru

Czy na pewno wybieranie książki po okładce jest niezasadne?

Starannie dobrana zapowiedź wizualna stanowi niejako obietnice wnętrza.

Podobnie w przypadku produktów spożywczych - pierwsze wrażenie kształtuje sie w zaledwie kilka - kilkanaście sekund od zobaczenia produktu, którego jednym z kluczowych walorów estetycznych jest kolor. Wpływa on na nasze postrzeganie wypieków jako zachęcających do spożycia, apetycznych, intrygujących lub budzących ciekawość: bo jak smakuje szary lukier truskawkowy? Czy nadal truskawką?

Według badań kolor wpływa na nasz nastrój, wywołuje emocje, a co za tym idzie - sprzyja odruchowości wyborów. Kolor ma wpływ także na przypisanie smaku do produktu, a nawet wywoływanie określonych wspomnień i budzenie sentymentów - odgrywa więc znaczącą rolę w decyzjach zakupowych konsumentów.

Świadome stosowanie kolorów może przyczynić się nie tylko do odróżnienia produktów od konkurencji, ale także do wpływania na nastroje i uczucia - pozytywne lub negatywne - a co za tym idzie, na stosunek do niektórych produktów.

atrakcyjność wizualna

Według naszych badań Taste Tomorrow atrakcyjność wizualna to aktualnie jeden z pięciu najważniejszych trendów konsumenckich!

Milenialsi, czyli większościowi użytkownicy portali społecznościowych, w których królują publikacje związane z jedzeniem, doskonale wiedzą, czego potrzebują, by kreować piękny, budzący podziw i generujący zainteresowanie content. Wizualna atrakcyjność prezentowanych treści stanowi warunek konieczny do budowania pożądanego w sieci zasięgu i stanowi przestrzeń do samoistnie szerzącej się promocji produktów. Ważne jest, aby uchwycić emocjonalny aspekt wizualnej atrakcyjności.

  • Zarówno konsumenci, jak i marki wykorzystują wyjątkowe kreacje cukiernicze jako sposób na promocję swoich profili na portalach społecznościowych. Jedzenie łagodzi obyczaje, budzi pożądanie, a dziś - pozwala się wyróżnić i stanowi nieodłączny element tożsamości.
  • Niezależnie od tego, czy materiały w sieci publikuje marka czy konsumenci indywidualni - udostępnianie w internecie zdjęć i video dobrze wyglądającego jedzenia wiąże się z poczuciem dumy i zapewnia emocjonalny impuls, generując zainteresowanie profilem.

Odpowiedź na trendy

Carat Coveflex to odpowiedź na trendy oraz nowe wymagania konsumentów, którzy szukają w cukierni nowych fascynujących doświadczeń, żywych kolorów oraz wyjątkowych kombinacji smakowych.

  • Carat Coverflex to tłuszczowe polewy cukiernicze, które mogą być szeroko wykorzystywane w produktach cukierniczych jak i półcukierniczych - babkach, pączkach, muffinach, eklerach czy nawet rożkach.
  • To unikatowa linia polew smakowych, która charakteryzuje się funkcjonalną elastycznością i pozyskanymi naturalnie kolorami. W prosty i szybki sposób odmienisz swoje receptury i zdobędziesz uznanie swoich klientów.

Poznaj gamę kolorów Carat Coverflex

  • Gotowy do użycia produkt
  • Łatwe dozowanie
  • Viralowe smaki zgodne z trendami konsumenckimi
  • Nieograniczona możliwość dekoracji, jak i kreowania nowych produktów
  • Łatwy sposób na odmianę dotychczasowego portfolio
  • Tworzenie atrakcyjnych wizualnie aplikacji - pożądanych w social mediach

Produkty czekoladowe
Produkty
Polewy lukrowe
Ciastka dekoracyjne
Badania i Rozwój
Wyroby specjalne
Taste Tomorrow