Sensobus

Sensobus_100x100
Aby lepiej zrozumieć preferencje smakowe konsumentów …

Mobilne Laboratorium Analizy Sensorycznej...

Chcąc wspierać naszych klientów wiedzą na temat preferencji i oczekiwań konsumentów, regularnie przeprowadzamy testy analizy sensorycznej na terenie całej Europy i USA. Dzięki Sensobusowi – naszemu w pełni wyposażonemu mobilnemu laboratorium analiz sensorycznych, jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumentów,  w miejscu dokonywania  zakupu produktów piekarniczych, cukierniczych i czekoladowych.

Znajomość konsumentów

Sercem innowacji Puratos jest analiza sensoryczna. To ona pozwala nam zrozumieć i opisać, jak ludzie spontanicznie ocenią jedzenie. Analiza sensoryczna jest kluczowym narzędziem wykorzystywanym przez nas w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań wspierających rozwój biznesu naszych klientów.

Znajome środowisko

Większość paneli smakowych organizowanych jest  w laboratoriach - w sztucznych warunkach, oderwanych od miejsc codziennych zakupów żywności.

Sensobus dociera bezpośrednio do miejsca, w którym konsumenci robią na co dzień zakupy – osiedlowy supermarket, sklep w centrum miasta,  parking hipermarketu itd.

Około 300 konsumentów dziennie może wziąć udział w badaniu w laboratorium Sensobus

Kluczowe korzyści:

✓    Poznanie i lepsze zrozumienie preferencji konsumenckich

✓    Dokładna analiza oczekiwań smakowych przed wprowadzeniem nowego produktu 

✓    Sprawdzenie, który produkt najlepiej pasuje do lokalnych preferencji

✓    Możliwość połączenia testu produktu z promocją w miejscu zakupu

Koncepcja mobilnego laboratorium Sensobus została opracowana przez Grupę Puratos w Belgii w 2005 roku. Od tego czasu zdobywamy cenne doświadczenie gromadząc wiedzę o preferencjach smakowych konsumentów z różnych regionów świata.


Sensobus przemierza Europę (Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Niemcy, Grecja, Włochy, Litwa, Łotwa, Holandia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Szwecja i Szwajcaria) i Stany Zjednoczone docierając do tysięcy konsumentów.


Do chwili obecnej przebadał ponad 100.330 osób!

Czy wiesz, że...

W laboratorium Sensobus możemy przebadać kilkuset konsumentów dziennie?

Stwony www powiązane