Rozumienie konsumenta

Bakery_shop
Puratos, jako firma o globalnym zasięgu, ma możliwość czerpania z kultur na całym świecie. Monitorujemy międzynarodowe i lokalne trendy, poszukując inspiracji i wprowadzając nowoczesne rozwiązania na rynkach międzynarodowych.

Zdrowy układ trawienny

Trend: Problemy związane z prawidłowym trawieniem dotykają zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Konsumenci są świadomi, iż można je pokonać poprzez właściwe odżywianie. Ta wiedza dociera do nich w  głównej mierze za pośrednictwem przemysłu mleczarskiego oraz jego komunikacji dotyczącej probiotyków. W piekarnictwie i cukiernictwie w celu poprawy trawienia powszechnie stosuje się błonnik.
Rozwiązanie: Puratos wraz z firmą Fugeia opracowuje nowatorskie rozwiązania piekarnicze, które wspomagają układ trawienny. Zamiast probiotyków, używa się skuteczniejszych prebiotyków, które są odporne na procesy zachodzące podczas wypiekania i nie wymagają szczególnych warunków przechowywania.

Obniżona zawartość tłuszczu

Trend: W odpowiedzi na globalną epidemię otyłości, na rynku obserwujemy wzrost ilości oferowanych produktów o obniżonej zawartości tłuszczu lub o właściwościach odchudzających. Konsumenci są coraz bardziej świadomi wagi problemu i intensywniej niż kiedyś, poszukują zdrowej odpowiedniej dla siebie diety. W rezultacie, coraz uważniej czytają informacje odżywcze zawarte na etykiecie, które często decydują o wyborze danego produktu.
Rozwiązanie: Puratos wprowadził na rynek Puraslim – produkt, który jest alternatywą dla tradycyjnego tłuszczu. Pozwala on obniżyć ilość tłuszczu w pieczywie i ciastach.

Obniżona zawartość soli

Trend: Obniżenie zawartości soli, szczególnie w przypadku piekarnictwa, może potencjalnie pozytywnie oddziaływać na zdrowie konsumentów. Produkty z tej kategorii stanowią do 38% dziennego spożycia. Obowiązek obniżenia zawartości sodu o 16% we wszystkich kategoriach produktów spożywczych, narzucony przez prawodawstwo europejskie, spowoduje, iż produkty o obniżonej zawartości sodu osiągną silną pozycję na rynku europejskim. Inne regiony świata prawdopodobnie również pójdą tą drogą.
Rozwiązanie: Rozszerzając linię Sapore, wprowadziliśmy Nabucco – naturalny zakwas wzmacniający słony smak, dzięki które możemy obniżyć zawartość soli w produkcie finalnym.

Produkty premium

Trend: Produkty spożywcze z kategorii premium nabierają coraz większego znaczenia. Konsumenci, chcąc czerpać prawdziwą przyjemność z jedzenia, coraz częściej sięgają po produkty wysokiej jakości. Chętniej kupują produkty regionalne i są gotowi zapłacić za nie wyższą cenę.
Rozwiązanie: Pieczywo na bazie komponentu O-tentic wyróżnia przede wszystkim smak – to, czym kierują się polscy konsumenci przy wyborze pieczywa.

Smak

Trend:Ponad 90% konsumentów uważa, iż smak jest podstawowym czynnikiem decydującym o ponownym zakupie produktu. Świadomi tego faktu, tworzymy rozwiązania zgodne z preferencjami smakowymi lokalnych konsumentów.
Rozwiązanie:Puratos stworzył szeroką ofertę pochodzących z całego świata zakwasów, które są odzwierciedleniem lokalnych trendów, smaków oraz tradycji wypieku pieczywa.

Artykuły powiązane

Stwony www powiązane